Šri jantra – pārpilnība, uzplaukums un bagātība
Šī UNIVERSĀLĀ jantra var ķļūt par aizsardzības talismanu, kā arī palīdzēt atrisināt jebkuru konkrētu uzdevumu! Šri Jantra - ļoti pievilcīga un spēcīga. Tā ir dievietes Šri vai Tripurasundari ģeometriskais attēls, kas simbolizē Šakti enerģiju un dod mums garīgo un materiālo pārpilnību, labklājību un bagātību.
Šri – universālā jantra
Šī ir visdinamiskākā no visām Jantrām. Tā nav simetriska, bet tajā pašā laikā ir ļoti harmoniska. Viņa sastāv no deviņiem trijstūriem, kas krustojās ap bindu punktu: 4 no viņiem ar virsotnēm uz augšu (Šivas enerģija) un pārējie 5 ar virsotnēm uz leju (Shakti enerģija). Pat īslaicīga skatiena fiksācija uz šo jantru bremzē kreisas puslodes darbību, kas ir atbildīga par loģiku un analīzi, bet aktivizē labo puslodi, kas saistīta ar radošumu un intuīciju. Kur var nopirkt...Palīdz:
- dod enerģijas pārpilnību, kā arī
labklājību un bagātību
- aizsargā pret negatīvu ietekmi
- nomierina prātu un harmonizē telpu
- novērš Vastu defektus mājā
Mantra aktivizēšanai: OM SHRIM NAMAHA
Kad mēs skatāmies uz jantru, mūsu uzmanība ir maksimāli koncentrēta, prāts nomierinās, un mūsu apziņā aktivizējās noteiktas dievības enerģija.
Senie teksti Šrī jantru apraksta šādi: "Tava mājvieta sastāv no četru
augšupvērstu krustojošos trijstūru pārklāšanās ar 5 lejupvērstiem trijstūriem,
kas caurdurti ar bindu punktu, veidojot 9 pamata Mulaprakriti trijstūrus, kas
veido 43 iekšējos stūrus, ko ieskauj lotosa lapiņas ar 8 un 16 ziedlapiņām, trīs
apļi ap lotosiem un trīs līnijām apkārt apļiem – tā ir Šrī dievietes māja”.
Shri, Lalita vai Tripurasundari – viena no Šakti formām, nozīmē, ka viņa ir visbrīnišķīgākā visās trijās pasaulēs.
Mīlestība, prieks un skaistums – tās ir dabiskas viņas īpašības. "Lalita
Sahasranama" saka:
Viņa ir klātesoša
visās trijās nadi (sušumna, pingala un ida).
Viņa pārvalda visas
trīs šakti – iččhā, gjāna un krija (nolūks, zināšanas un rīcība).
Viņa caurauž visas
trīs pasaules - (debesis, zemi un elli).
Viņa pārvalda visus
trīs ķermeņus – (rupjo, smalko un cēlonisko).
Viņa ir visos
trijos stāvokļos – džagrat, svapna un sušupti (nomods, sapņu miegs un dziļais
miegs).
Lai gan Viņa ir
pirmā guna, Viņa ir klātesoša visās trijās gunās – satvā, radžasā un tamasā.
Šri jantru var uzzīmēts pats. Kad mēs zīmējam jantru,
tad ieejam vēl tālāk apcerē jeb pārdomās. Kad mēs radām dievības formu, tad mēs
esam saskaņā ar tās enerģiju, iekļūstot tajā un sasniedzot tās būtību, tādejādi
sevī atklājot tās spēku un īpašības.